Irodai ügyintéző

Bővülne a POLCZ csapat, ezúttal IRODAI ÜGYINTÉZŐ kollégánkat keressük!  Lehet, hogy pont Rád gondoltunk?!
A munka Hatvanban vár,
ahova nemrég átköltözött a POLCZ Csapat, így elsősorban ebből a régióból keresünk új csapattagot.

👉 Feladatkörök:

  • általános adminisztratív teendők (levelezés, adatrögzítés, nyomtatás, szkennelés, lefűzés, …)
  • bejövő-kimenő telefonhívások és levelezés kezelése (ügyfélszolgálati teendők: webshop megrendelői és viszonteladó partneri megkeresések kezelése)
  • vezetők munkájának adminisztratív támogatása
  • iroda napi szintű működéséhez szükséges nyilvántartások kezelése
  • munkaügyi adminisztrációs feladatok ellátása
  • alkalmi munkavállalók bejelentése
  • számlák előkészítése, számlázás segítése
  • postázás, levelek feladása-átvétele
  • értékesítő és beszerző kollégák munkájának segítése (angol nyelven)

👉 Amit elvárunk:

  • kiváló kommunikációs készség
  • magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • hasonló területen szerzett releváns munkatapasztalat
  • számítógép felhasználói ismeretek
  • önálló munkavégzésre való képesség, csapatban való együttműködés
  • nagyfokú precizitás, megbízhatóság
  • jó problémamegoldó készség
  • B kategóriás jogosítvány

👉 Amit kínálunk:⁣

  • bejelentett, 8 órás munkaidő
  • fiatalos, barátságos légkör
  • versenyképes fizetés
  • hosszútávú munkalehetőség.


Ha magadra ismertél, küldd el fényképes önéletrajzod és fizetési igényed az 📧info@adalekmentesen.hu email címre!⁣
🤩☝ Ha pedig ismersz valakit, aki pont ilyen munkára vágyik, oszd meg vele bátran ezt a lehetőséget, hátha pont így találjuk meg álmaink új irodai munkatársát! 😉🙏